مرکز چاپ خاتم الانبیاء

مزکز چاپ خاتم الانبیاء همواره خود را مقید می داند که قبل از شروع هر پروژه، بر اساس اطلاعات فنی و تجربیات مستمر خود و نیز بر اساس سنجش افکار مخاطب نهایی یک پروژه ی چاپی اعم از مصرف کننده محصول غذایی و بهداشتی که نوع بسته بندی محصول نظرش را جلب می نماید یا یک شهروند که به یک تبلیغ در سطح شهر می نگرد، به کارفرمای خود مشاوره و نظر کارشناسی دهد تا محصول تولید شده در نهایت اثر گذاری و مطلوبیت باشد.

پیش از هر گونه اقدامی در زمینه امور تبلیغات و چاپ دقایقی را میهمان کارشناسان مرکز چاپ خاتم الانبیاء باشید و از دانش فنی و تجربه ی چندین ساله ما در این زمینه ها بهره مند گردید.
مزکز چاپ خاتم الانبیاء با دردست داشتن طیف گسترده ای از دستگاهای چاپ و خدمات پس از چاپ روز دنیا در زمینه های مختلف توانسته حدود 90 درصد نیاز خدمات چاپی مشتریان عزیز را زیر یک سقف فراهم کند.

تجهیزات و امکانات

واحد طراحی

این واحد متناسب با نوع پروژه چاپی و با نگاه به زوایای مختلف آن ( از جمله نوع محصول، مدرن یا کلاسیک بودن آن، محدوده سنی مخاطبین آن و …) اقدام به انجام اسکیس های دستی و طراحی های کامپیوتری با استفاده از مدرنترین نرم افزار های روز دنیا می نماید.
طراحان خبره مرکز چاپ خاتم الانبیاء تمام توان و تجربه خود را به کار می گیرند تا حسی را که مشتری شما به هنگام در دست گرفتن محصول چاپی احساس می کند ، پیش بینی نمایند و مطابق با آن بهترین طرح ممکن را به شما ارائه می دهند.
شناخت رنگ های تاثیر گذار بر هر دسته از مخاطبین از تخصص هاییست که طراحان  از معدود طراحانی هستند که به آن مسلط بوده و از این تخصص بهره گیری می کنند تا بهترین طرح را به شما ارائه دهند.

واحد لیتوگرافی

این واحد فایلهای تهیه شده در بخش طراحی گرافیک را به پلیتهای فلزی که حلقه واسط بین کاغذ ، مرکب چاپ، کامپیوتر و دستگاه چاپ می باشد، تبدیل می نماید. دستگاه موجود در این واحدمرکز چاپ خاتم الانبیاء ، یکدستگاه پلیت ستر چهار و نیم ورق آنلاین هایدلبرگ می باشد.

ماشن آلات لیتوگرافی

ماشین آلات واحد لیتوگرافیدر بخش پیش از چاپ یک دستگاه plate setter مدل Top setter 102 p که قادر است 12 برگ plate در ساعت با انواع ترام گذاری از یک تا 99 در صد در سایزهای 1 ، 2 و ۴/۵ ورقی تولید نماید ، نصب می باشد.
بهره گیری از انواع ترام های موجود از جمله ترام معمولی ، ترام high classic ، ترام diamond ، ترام fm و ترام تخصصی و ویژه هایدلبرگ یعنی ترام satin ، بصورت ترکیبی و یا مجزا ، آماده سازی کارهای چاپی را با بهترین کیفیت ممکن و بدون هیچگونه افت از سیستم را یانه به سطح plate امکانپذیر می سازد. این سیستم امکان عرضه کار متناسب با سلیقه و خواسته طراحان و صاحبان کار را فراهم می سازد .
بهره گیری از انواع ترام های موجود از جمله ترام معمولی ، ترام High Classic ، ترام Diamond ، ترام FM و ترام تخصصی و ویژه هایدلبرگ یعنی ترام Satin ، بصورت ترکیبی و یا مجزا ، آماده سازی کارهای چاپی را با بهترین کیفیت ممکن و بدون هیچگونه افت از سیستم رایانه به سطح plate امکانپذیر می سازد.

KBA RApida 106 SIS 5+FAPC ALV2

یک این ماشین منحصر به فرد چاپ افستrapida 106 4/5 ورقی5 رنگ محصول کمپانی KBA که دارای برج ورنی واتر بیس می باشد ، در حال کار می باشد. این ماشین دارای خشک کن هوای گرم – پودر اسیدی و خشک کن مادون قرمز در قسمت تحویل کاغذ می باشد.ماشین فوق امکان چاپ بر روی کاغذ باگرماژ 60 گرم /متر مربع تا 700 گرم /متر مربع و با ضخامت 1.2 میلی متر و برای مقواهای flout تا ضخامت 1.6 میلی متر را نیز دارا می باشد.همچنین این ماشین بسیار پیش رفته دارای سیستم گونیا کردن کاغذ توسط سنسور شناسایی کننده کاغذ در قسمت تغذیه نیز می باشد.علاوه بر موارد مذکور این ماشین سیستم تمام اتوماتیک تعویض plate و سیستم کنترل رجیستر اتوماتیک و سیستم سنجش و اندازه گیری مرکب بر روی نمونه های چاپی را دارا می باشد.این ماشین مجهز به سیستم NON STOPمی باشد.

Rapida KBA 105 /4 RA 105‐6+L SW3

ﻣﺎﺷﻴﻦ ﭼﺎپ 4/5 ورﻗﻲ ﭘﻨﺞ رﻧﮓ ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ ورﻧﻲواﺗﺮﺑﻴﺲ
داراي ﻳﻚ ﺑﺮج ورﻧﻲ زﻧﻲ ﺑﺼﻮرت واﺗﺮﺑﻴﺲ ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ ﺧﺸﻚ ﻛﻦ IR و ﻫﻮاي ﮔﺮم.
اﻣﻜﺎن ﭼﺎپ ﺑﺮ روي ﻛﺎﻏﺬ ﺑﺎ ﮔﺮﻣﺎژ 60 ﺗﺎ 700 ﮔﺮم و ﺑﺎ ﺿﺨﺎﻣﺖ 1/2 ﻣﻴﻠﻴﻤﺘﺮ و ﺗﻮاﻧﺎﻳﻲ ﭼﺎپ ﺑﺮ روي ﻣﻘﻮاﻫﺎي flout ﺗﺎ ﺿﺨﺎﻣﺖ 1/6 ﻣﻴﻠﻴﻤﺘﺮ.
ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺗﻤﺎم اﺗﻮﻣﺎﺗﻴﻚ ﺗﻌﻮﻳﺾ plate و ﺳﻴﺴﺘﻢjob changing ﺣﺎﻓﻈﻪ داﺧﻠﻲ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻛﻪ ﺗﻌﻮﻳﺾ و آﻣﺎده ﺳﺎزي ﻛﺎر ﭼﺎﭘﻲ در ﻛﻤﺘﺮﻳﻦ زﻣﺎن ﻣﻲ رﺳﺎﻧﺪ.
ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺗﻐﺬﻳﻪ و ﮔﻮﻧﻴﺎي ﻛﺎﻏﺬ ﺑﺪون ﻧﺸﺎن Sensorics Infeed System.

HEIDELBERG PRINTMASTER : PM74-4

دستگاه چاپ هایدلبرگ print master مدل 74:4 چهار رنگ مجهز به classic center جهت انجام کلیه تنظیمات زینک ، مرکب و چاپ که قادر است با سرعت 13000 برگ در ساعت، هم زمان چهار رنگ را یک روی کاغذ چاپ نماید ، نصب و در حال کار می باشد.

از خصوصیات دیگر این دستگاه امکان ضبط اطلاعات چاپی در دیسکهای مخصوص و استفاده در چاپ های مجدد بوده و با استفاده از این امکان ، علاوه بر حفظ کیفیت کار ، در چاپ های بعدی ، امکان دسترسی سریعتر به تنظیمات و رنگ و در نتیجه سرعت عمل بیشتر در تولید عرضه محصول با کیفیت مطلوب میسر می گردد.

POLAR 115X

اين دستگاه مجهز به كامپيوتري مدرن بوده و داراي 7 زبان از جمله زبان فارسي ميباشد كه اپراتوري با اين دستگاه را به ميزان قابل توجهي تسهيل و خطاي انساني را كاهش ميدهد. همچنين اين دستگاه داراي 2 فضاي حافظه بوده كه در هر كدام تعداد 99 حافظه وجود دارد. در هر يك از اين حافظه ها امكان نوشتن 100 ها خط برنامه جهت تسريع در توليد و پيش گيري از خطاهاي انساني وجود داشته و با نامگذاري و حفظ اين برنامه ها جهت كارهايي از قبيل ليبل بري ، امكان حفظ سايزها و اندازه ها و عدم اتلاف وقت ميسور ميگردد.
از نكات ديگر و جالب توجه اين دستگاه دقت آن ميباشد . اين دستگاه با دقت 01/0 ميليمتر بالاترين كيفيت برش را ممكن مي سازد.

Wohlenberg 115

دستگاه برش دهانه Wohlenberg 115 مدل سال 2010 که با داشتن صفحه کنترل تمام لمسی ودقت برش تا 0/001 میلی متر ماشینی است که می تواند کار هایی با دقت وکیفیت تحویل دهد

اشتال فولدر مدل KH 56

دستگاه ورق تاكني سايز 2 ورقي اشتال فولدر مدل KH 56 كه از جديدترين تكنولوژي روز جهان بهره مند ميباشد

EUROBIND 1200

دستگاه ماشين صحافي هايدلبرگ EUROBIND 1200 كه داراي چهار گيره دريافت بلوك كتاب و بخش خط زني جلد بوده و در هر شيفت 4 الي 5 هزار جلد كتاب با جلد نرم را صحافي مي نمايد مشغول بكار است. اين دستگاه با استفاده از آخرين دستاوردهاي تكنيكي قادر است كتابهايي با كمترين تعداد فرم و با عطفي نزديك به 1 ميلي متر و نيز كتابهايي با تعداد فرم زياد كه داراي عطفي نزديك به 6 سانتي متر باشد را با بهترين كيفيت ممكن جلد گذاري نمايد.